My Supergirls and Superheros~

Wednesday, March 6, 2013

Protokol ke-10 Yahudi mengandungi 8 perkara~

                                         
Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia..

Seminit untuk kita beringat....DIINGATKAN SEMULA supaya tidak lupa...

Protokol ke-10 Yahudi mengandungi 8 perkara :-

  • Song
Lagu-lagu yang menghiburkan..jika ada anak-anak yang tak tau mengucap,tetapi boleh menghafal lagu hindustan yang panjang berjela..Ada anak2 yang tak hafal Al-Fatihah,tapi boleh mengingati lagu Siti Nurhaliza yang panjangnya berdepa2..berjaya sudah Yahudi..hingga kita terfikir,bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

  • Sex
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua..Sex dimana2..di kaca TV,dalam filem,dalam iklan..babak sex lumrah..kekadang adegan sex tak diperlukan,tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex..filem 18SX amat laris berbanding filem U..VCD lucah mudah didapati,dan harganya amat murah..adakah filem yang tiada adegan sex? lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laktullah..

  • Smoke
Rkok..menjadi kegilaan para remaja,sehingga dikatakan tidak moden jika tidak merokok..malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana2 perempuan yang kononnya mau digelar 'up to date'..dulu yang merokok ini golongan pelacur saja..atau golongan kabaret(aku tengok dlm filem P-Ramlee) Syabas Yahudi..berjaya lagi kamu..

  • Sport
Pelbagai jenis sukan ditonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama2 berlumba mencari nama dalam sukan,hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main..bila bersukan,tutup aurat mestilah jauh sekali,sembahyang pun banyak miss..bukan yang bermain sahaja tidak sembahyang..yang menonton pun tak sembahyang juga..kalau menonton di rumah,akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk gol..Yahudi gol lagi,sampai ada ulama' kata..kerana sukan,sembahyang boleh tangguh..Masya-Allah..

  • Fun
Hiburan..di mana2 kita dapat hiburan yang melalaikan..kalau kita lihat dalam 100 majalah,mungkin 99 adalah  majalah hiburan..kalau ada konsert,sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang dan bila ke konsert,pelbagai maksiat akan diselit masuk..Yahudi terhibur lagi..

  • Female
Perempuan..taawaran Yahudi yang amat mengasyikkan,terutama dalam iklan..yang kadang2 tidak ada kena mengena dengan perempuan..kalau kita ke kedai bateri kereta,di hadapan bateri terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi..apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan? Yahudi bersorak lagi..

  • Fashion
Fesyen terutama perempuan yang bermacam2..sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat..macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat? yang mewarnakan rambut lagi teruklah..buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan..bila warnakan rambut,mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung,bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu? kalau dah rambut diwarnakan,sembahyang pun tak sah,malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna kais air..Yahudi ketawa lagi..umat islam sudah jadi macam Yahudi..

  • Food
Lagi satu kegilaan umat islam terutama makanan dari barat termasuklah McD,KFC,Pizzahut..dan seribu macam lagi..buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah s.w.t dipandang hina..masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadhan..tapi makanan barat menjadi kebanggaan..bila makanan datang dari barat..adakah kita yakin tentang halalnya? siapa yang nak pergi cek? halal ke tidak? bila makan benda haram,masakan iman menjadi mantap..maka lahirlah umat islam yang bukan perangai saja macam yahudi,tetapi berfikiran pun macam yahudi..Nauzubillah..Yahudi makan islam lagi..

P/S :Yang ini baru protokol yang ke-10..yang lain2 entah macam2 lagi..saya cintakan Malaysia..tetapi lebih cintakan Allah s.w.t..

2 comments:

  1. bagus info ni... kalau ada G+ mmg saya akan klik... thanks share...

    ReplyDelete
  2. Promosi Rainbow AlQuran & Ribbon Watch! Sehingga 23 Mac 2013 sahaja! http://bit.ly/cd2aQx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Segala yang tercatat dalam blog ini adalah HAKMILIK : kkshakira.blogspot.com